FAQ

FAQ 2020-10-19T15:18:44+02:00

Kategorie produktów

Czekamy na kontakt

tel. 502 066 715
e-mail: sklep@shykitty.com.pl 

poniedziałek-piątek
od 8:30 do 18:00

Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie online?

Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, za pośrednictwem strony internetowej lub drogą e-mailową. Zamówienia realizujemy w dni robocze od 9:00 do 16:00.

Czy do złożenia zamówienia wymagana jest rejestracja?

Nie, umożliwiamy zakupy klientom niezarejestrowanym na stronie. Niemniej jednak rejestracja ułatwia zakupy w przyszłości.

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Zamówienia opłacać można elektronicznie, za pobraniem lub przelewem na konto bankowe sklepu, na numer 97 1050 1823 1000 0092 2834 6798 (ING).

Jaki jest koszt dostawy?

List polecony ekonomiczny – 15 zł płatność online/20 zł za pobraniem.
List polecony priorytetowy – 16 zł płatność online/25 zł za pobraniem.
Firma kurierska – 14,48 zł płatność online/18,50 zł za pobraniem.
Paczka ekonomiczna – Europa 29,30 zł, Ameryka Północna 38,00 zł, Ameryka Południowa 45 zł, Australia 68 zł – płatność online.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Prosimy o przesłanie informacji o potrzebie otrzymania faktury VAT. Dokument zostanie załączony do przesyłki lub przesłany drogą elektroniczną.

Kto dostarczy moje zamówienie?

Dostawą zamówień złożonych w sklepie zajmują się Poczta Polska oraz wyspecjalizowane firmy kurierskie, z którymi współpracujemy.

Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Zamówienia doręczamy w terminie do 7 dni roboczych od chwili nadania.

Kiedy przysługuje mi darmowa dostawa zamówienia?

Zapewniamy darmową wysyłkę przy zamówieniach powyżej 2 sztuk kompletu pościeli.

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Tak, klientom przysługuje prawo do oddania zamówionego towaru w ciągu 14 dni. W tym celu prosimy o złożenie stosowanego oświadczenia na adres ul. Zwierzyniecka 10 lok 1, 15-333 Białystok lub biuro@shykitty.com.pl.

W Regulaminie dostępne są dodatkowe informacje o zakupach w sklepie internetowym.